◊ Glitter fransk.

Hon har vilja ha franskt så länge, jag tycker personligen franskt är snyggt, men tyvärr vill inte världen se franskt längre, de är trötta på franskt och vill se annat. De vill se konst idag på naglarna, färg och form! Men genom att lägga på glittrigt på ring- och lillfinger så blir de lite mer pimpat och förhoppningsvis så gillar världen de lite mer när de blir lite mer bling! Och när jag skriver att världen inte vill se, så är det så enkelt som att jag tappar flera följare på instagram de gånger jag lagt ut franskt.
 
Finns på instagram; @GlamorousFingers
 
◊ Naglar, ◊ Vardag | |
#1 - - Mimmi:

Det kanske är så att de som utför nageljobb är sååå trött på att göra just Franskt, du har skämt bort dem med dina fina naglar, de vill ha inspiration, för det är jag övertygad om att du ger dina följare.

Upp