◊ Gel polish.

Om jag någonsin kommer sluta ha riktiga gelenaglar och gå över till "naturliga" korta naglar så kommer jag definitivt köra på gelpolish/gelelack. Tycker det är så fint att ha korta naturliga naglar, även fast jag trivs bäst i mellanlängd på mina egna.
 
Jag har nyligen kortat ned mina naglar pga att de varit mycket på jobbet och för att jag inte ska riskera att göra mig illa, men jag kan knappt skriva på datorn eller sms. Jag är så van att ha lite längre naglar så första två veckorna tyckte jag det var obehagligt att känna att jag nuddade saker med hela fingertoppen. Det är märkligt hur man kan vänja sig vid saker.
 
Hur som helst, vad tycker ni är snyggast, korta naturliga, mellan eller långa naglar? Om vi struntar i vad som är mest praktiskt och bara tänker på vad som faller bäst för ögat vad svarar ni då?
 
Finns på instagram; @GlamorousFingers
 
◊ Naglar, ◊ Vardag | |
#1 - - Mimmi:

För mig som har så dåliga naglar framstår de där som långa! Men sista veckan på semestern kan också mina bli lite långa och det är en så lyxig känsla. mellan är nog det jag gillar mest...

#2 - - Mamma:

Fingertopps längd passar mig bäst! Snyggt med lite längre men dom håller inte på mig😟!

Upp