◊ modell sex - komplimangernas dag

Oj oj oj vad fina ord jag fått idag, började med att en elev kom fram till mig på jobbet och sa; jag måste säga att du gör ett otroligt bra jobb!
Blev så himla glad att någon ser vad man gör och visar uppskattning! 

Sen fick jag beröm av min modell, men min lärare har verkligen verkligen skämt bort mig med fina komplimanger! Jag vill verkligen inte få det att låta som att jag skryter men jag blir så himla glad så jag måste bara dela med mig! Hon sa att hon bara haft två elever som varit riktiga naturbegåvningar som bara har det i blodet, den ena var en tjej i en annan grupp och den andra var jag! Kan ni förstå hur de känns att höra att hon tycker jag är en naturbegåvning? 

Sedan skickade hon sms och berätta att mina diplom har kommit, och de känns så overkligt att jag ska snart få hålla i ett par papper som förändrar hela min värld!
Sen skriver hon det här till mig; 

Jag blir så glad att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Den här utbildningen är kanske ett av de bästa val jag gjort i mitt liv!

De här är säkert ett luddigt och snurrigt inlägg, men då ingen svarar i telefon så jag kan berätta så måste jag skriva ut det! 

Men här har ni på dagens modell! Gjorda på samma sätt som igår förutom att det är tippar istället. 



◊ Kurs, ◊ Naglar, ◊ Vardag | |
#1 - - Mimmimoster:

Ta till dig alla fina ord, det har du gjort dig förtjänt av. Vi har nog också tyckt att du måste vara en naturbegåvning så mycket som du lärt dig på egen hand redan. Kram på dig Joanna!

Upp