◊ modell nr åtta.

Nu är vi på min näst sista modell, nästa modell är på onsdag och sedan väntas ett återbesök på modell nummer ett på torsdag. Så nu kanske ni funderar vad som händer på tisdag? Jo, jag ska ha min dekorations dag nämligen. Har ingen aning om vad jag ska förvänta mig så det kommer bli spännande! 

Dagens modell glömde jag göra en före bild på, så ni får bara se resultatet helt enkelt, men de går väl bra det ändå?


Idag har jag pluggat pluggat och åter pluggat. Nu känns huvudet helt snett, ögonen orkar inte riktigt vara med. Men på fredag smäller det! På fredag är teori provet, som jag både har en längtan att de ska vara över och samtidigt en oro över att jag inte ska komma ihåg något eller att allt jag inte fått in i mitt huvud kommer, vilket är alla svåra ord! De låter likadant allihopa! Men jag försöker verkligen få in dom, speciellt då jag tycker det är så roligt och intressant vilket också skapar en frustration att de inte känns som om de fastnar!!


Men vet ni? Jag må inte gjort mina prov än och inte heller har jag mina diplom i handen men jag har redan sökt till en extra kurs i höst i Stockholm på snabbteknik och en på nail art, som min nagelidol håller i! Hon som råkar vara Sveriges bästa nagelterapeut och dessutom kom tvåa i hela världen! 
Håll tummarna att jag kommer in, för de är de enda kurserna hon håller i Sverige i år!

Men nu är de sovdags, mera plugg imorgon! 
◊ Kurs, ◊ Naglar, ◊ Vardag | |
#1 - - Mimmimoster:

Jag håller tummarna för dig Joanna! Sen vet jag att det kan finnas en Plan B också..... =)

#2 - - Mamma:

Du kommer att fixa det här! Och kurserna i Sthlm hoppas jag verkligen du kan gå på👍😀❤️!

Upp