◊ Tröttheten tar över..

Nu var de ett tag sedan igen, men de har varit så himla mycket och min trötthet har faktiskt tagit över den här veckan. Jag har somnat redan vid sjutiden på kvällarna och då har jag liksom plågat mig för att hålla mig vaken så "länge". Jag är glad att helgen är här så att jag får återhämta mig och att jag kan lämna denna hektiska och trötta vecka. Har varit så stressad hela veckan och då kommer bröstsmärtorna som på posten.

Idag har känts lite av en otursdag faktiskt, eller kanske hela veckan har haft en liten dos av otur. Påbörjade mitt jobb idag kl 04.45 och då råkade dammsugaren pajja på jobbet och jag har inte kunnat få tag på min chef så den nyheten får hon på måndag, har också tappat min mobil igen i backen och nu kan jag inte prata i telefon utan headsetet. Men för att vara positiv i det så har jag inte hunnit lämna in den sen jag spräckte skärmen så de är ju bra att de hände nu och inte då jag hade hämtat ut en ny. Men jag blir bara så trött på mig själv, varför varför händer det här med min mobil hela tiden? Då jag är så himla nöjd över den och de mest irriterande är att jag har ett skal på den som skyddar skärmen och den öppnar sig alltid då mobilen ramlar ur jackfickan.
 
Men nog om det, under två dagar har jag målat taklisterna i hallen och det känns så mycket ljusare och högre till taket av de lilla, längtar så enormt tills värmen kommer så att jag kan måla fönstren och släppa in ljuset. Men just nu så är taklisterna först på att göra listan, men blir nog inge mer målande förrän på söndag då Maysan ska sova hos oss imorgon!
 
Jag har också lyckats fipplat till kameran igen så nu får jag inte någon skarp bild. De här var de bästa jag fick till, haha. Jag är så trött så jag vet inte ens hur detta inlägg blev, kanske negativt och svammel bara. 
 
 
◊ Vardag | |
#1 - - mamma:

Du är väl så trött så mobilen glider dig ur händerna och eftersom det är en Iphone.....du vet! Blir fint hemma hos er gumman, men det var det ju innan också! Kuddkrig har Maysan bestämt att ni ska ha! Hahaha, ha en rolig kväll <3 <3 <3

#2 - - Mimmimoster:

Ha en härlig kväll med Maya! <3 Ut i solen när du får tillfälle vännen <3

Upp