◊ huvudvärk..

Har vilja göra blogginlägg i flera dagar, men har inte suttit vid datorn något och inte heller har jag riktigt vetat vad jag ska skriva. Min huvudvärk håller just nu på att ta kål på mitt stackars huvud. Har haft sån extrem huvudvärk i över en månad, ibland är den helt borta för stunden och nästa sekund känns det som om mitt huvud ska explodera, samt att jag har känt mig yr och ibland så pass att jag trott att jag ska tuppa av. Men jag biter ihop och kör på, har varken tid eller lust att vara "dålig". 

Annars så har mitt pysselsug ökat något så extremt, jag vill bara pyssla och fixa och dona, men har inte blivit av på grund av det jag skrev ovanför. Men jag ska äntligen ta itu med det närmaste dagarna om inte huvudvärken blir värre. 

Ska också åka och hämta ut färg och börja måla taklisterna vita, vilket jag gruvar mig för samtidigt som jag bara längtar tills de är vita och fina. Tror verkligen vi kommer få en riktig uppdatering av våran lägenhet då allt är fixat och på plats. 
◊ Vardag | |
#1 - - Mimmimoster:

Men har du sån huvudvärk måste du ju kolla upp den. Har du nyligt varit till optikern och fått nya styrkor? El nya linser? Kolla upp att du har rätt glas och linser. Drick vatten, du jobbar o rör dig mycket mer än på ditt förra jobb, du gör säkert av med mera vätska i kroppen än tidigare. Nacken och axlarna kan också ta stryk av dina nya rörelser, cirkulationen försämras och du får ont i huvudet. Tycker inte att du ska stå och målla taklister med huvudet bakåtbrutet isf, då kanske du verkligen tuppar av! Kör golvlisterna det är bättre att hänga lite med huvudet för dig nu tror jag!

#2 - - Mamma:

Tror också att du gick med glasögonen som inte var bra tills du fick nya linser och det blev en väldig omställning för dina ögon. Det stämmer tidsmässigt iaf! Att vakna kl 4 varje morgon för att gå till jobbet kan också ge lite trötthetshuvudvärk, I know........ du kanske behöver ta en tupplur när du kommer hem <3

#3 - - Mamma:

Ditt jobb kan också ge dig yrsel bl a, kommer från nacken. Jag har haft det jobbigt i perioder, speciellt om man jobbat högt med armarna. Fönsterputs på Sidsjön en sommar eller Skönsmon var ingen höjdare för axlarna och nacken........

Upp