◊ update..

Jag vet inte vad det är med mig men vissa veckor är jag så fruktansvärt trött att ögonen helt enkelt inte går att hålla öppna, och det är precis en sådan vecka nu. Men jag kämpar emot mina trötta ögon, jag är däremot lite trött på mig själv då målningen har stått helt stilla sedan kanske två veckor sen. Känns så himla dumt att hamna på latsidan nu liksom då de är så lite kvar! Men imorgon och på fredag är det slut på trötta ögon och inge mer latande i soffan för då ska jag måla klart nästa rum och sen ska jag ta mig vidare till nästa! Jag kliver snart på utbildningen och jag vill verkligen vara klar med all målning så jag inte har det hängandes över mig! 

För övrigt kommer Lollo snart förbi för nya naglar! De jag gör naglar på nu är de som tröttnat på fransk och bara vill ha nya fräscha saker, vilket är sååå mycket roligare än fransk! 

Bjuder på en bild ifrån helgen.


◊ Vardag | |
#1 - - Mamma:

Men snygging❤️! Kraaaaam!

#2 - - Mimmimoster:

KÖP D VITAMINER! Finis! <3

Upp