◊ Genomskinligt....

Som jag skrev i tidigare inlägg så har jag gjort om mina naglar igen. Jag fick en idée att jag skulle göra fransk fast istället för vita tippar så skulle det vara genomskinligt. Sagt och gjort, kortade jag ned mina egna naglar till små stumpar, och då blev de verkligen stumpar! Byggde till nagelbädden, och för att det skulle hända något mer så tog jag och lade svart emellan den genomskinlig och sjävla nagelbädden, vilket gav de lite mer attityd kan jag tycka. Ångrar lite att jag inte lagt dit några stenar för att få det att hända något mer, men man vet aldrig... jag kan fixa dit det när som helst om jag vill prova, så skönt att kunna fixa och trixa själv, när jag vill och hur jag vill!
Vad tycker ni? 
 


Min nagelinsta; @glamorousfingers
◊ Naglar, ◊ Vardag | Astonishing, Nded, attitude, attityd, ballerina, black, fransk, gel, gele, gelenaglar, gellack, gelnails, gelé, glas, glasnaglar, glass, glassnails, glasstipp, glastipp, gåva, manikyr, nagelgiganten, naglar, nail, nailart, nails, nded, neutrala, shape, shaped, svart | |
#1 - - mamma:

Det blev coolt med det genomskinliga. Jag som sett dom på riktigt tycker dom ser bättre ut i verkligheten än på bild.

Svar: Ja de var väldigt svåra att fånga på bild och göra dom rättvis. Men kommer definitivt göra denna design fler gånger så hoppas jag kan få bättre och rättvisare bild då! :)
ioannaa

#2 - - Mimmimoster:

Inte likt något annat du gjort, nytt, du börjar bli modigare!

Svar: Näe de är inte något jag gjort tidigare men det är synd att jag inte kunnat få de riktigt rättvis på bild. Ja , man måste bli lite modigare ;)
ioannaa

Upp