♥ Bling bling..

Igår kväll kom min kära syster över och vi fixade hennes naglar, dels för att förbereda så de inte ska ta lika lång tid då de är dags för bröllopsnaglarna, och dels för att de har kliat i hennes fingrar efter att få ha fixade naglar igen. Jag fick helt fria händer och jag har alltid mer eller mindre tyckt hon är en guldig person mer än silver, så därför valde jag att köra på vitt och guld. Fräscht och lyxigt var lite av känslan jag var ute efter, men med lite attityd som nitarna bidrar.
Fick också testa på en ny grej jag inte gjort tidigare, glitter på undersidan av naglarna. En design både på ovan och undersidan kan man säga. 
 


 
 
 
 
◊ Naglar, ◊ Vardag | Astonishing, annorlunda, art, gel, gele, gellack, glitter, gold, guld, nagelgiganten, naglar, nailart, nails, nded, nit, nitar, vit, white | |
#1 - - Mimmimoster:

verkligen extra allt! Så lyxigt det ser ut med guld på undersidan!

Svar: Ja de blir en lite roligare effekt med något på undersidan med!!
ioannaa

#2 - - Mamma:

Läckert! <3

Svar: Tack! <3
ioannaa

Upp