♥ Glasmålning...

Dessa gav jag bort i julklapp till Antons bror, ölglas med kändisar på. Det var 6 stora glas med Marilyn Monroe, Elvis Presley, Clint Eastwood,  Ozzy Osbourne, Johhny Cash och en med Eddie Meduza. Eddie valde Anton då han tyckte det skulle vara en rolig utstickare då alla dom andra är världskända. Tog inte med den på bilderna här då jag inte riktigt var lika förtjust i den då de andra klingar bra ihop.
Anton surar varje gång jag ger bort dessa till folk och han inte får någon så nu har jag bestämt mig för att göra en hel serie åt oss med vin-, whiskey- och ölglas med glasunderlägg. Vi har redan underlägg men äsch, kan lika gärna göra nya så alla får samma bild. Tidigare har jag aldrig gjort deras autografer men jag tycker det blev pricken över i;et så det tänker jag definitivt göra på våra. 


 


 
◊ Måla, ◊ Pyssla, ◊ Vardag | cash, clint, eastwood, elvis, glas, glasmålning, johnny, kändisar, marilyn, monroe, måla, osbourne, ozzy, på, ölglas | |
#1 - - Mimmimoster:

Klart du måste göra en uppsättning åt er själva också. om du vill byta ut Eddie så kanske Greta Garbo skulle platsa? Så blir inte Marilyn så ensam dam...Fint!

Svar: Ja jag tänkte att jag ska göra det :)Ja kanske, jag vet inte jag vill kanske ha andra kändisar också ;D
ioannaa

#2 - - Mamma:

Vet knappt hur Eddie Meduza ser ut! Utan autograf skulle man väl undra vad det var för gubbe du målat av! Fina blev dom allihop! <3

Svar: hehe ne jag visste inte heller hur han såg ut :P nu fick inte eddie vara med på bild. Tack <3
ioannaa

#3 - - Anton:

Blev snyggt men nästa gång orkar jag inte rita konturerna

Svar: hehe, näe jag förstår att du tyckte de var pillrigt ;)
ioannaa

Upp