♥ Jag vill så mycket...

Jag vill alldeles för mycket känner jag, men tänk om man hade sådanna pengar så att jag kunde göra det jag vill. Jag önska jag hade pengar så att vi kunde köpa nya möbler till vardagsrummet, jag önskar att vi hade pengar så vi kunde köpa oss en lägenhet som vi kunde kalla våran och vi kunde få göra om i den så mycket vi ville efter våran smak. Jag skulle vilja utbilda mig utan att oroa mig över några lån, jag skulle vilja kunna resa till fler ställen och veta att vi hade råd med det. Jag vill så himla mycket så det går inte att skriva ned allt ens.
 
Just nu är nagelintresset otroligt stort och jag vill köpa fler grejer och lära mig mer, jag vill bli bättre och hoppas på att bli lika snabb som på salong. Om jag hade 30 000 kr så skulle jag gärna gått nagelteknolog utbildningen.
 
Nu har jag börjat fundera på att prova på fransförlängning, är väldigt väldigt sugen att köpa hem grejer och börja göra på mig själv. Men det är inget jag kan göra just nu utan jag får satsa på det efter kreta. Jag har suttit och kollat runt på vart man kan köpa grejer och sådant. Så vi får se men jag är bra sugen, det är säkerligen pillrigt då man sätter fast varje frans på en egen frans. Men ni som känner mig vet ju att jag inte har emot att göra pillriga saker eller har något emot att göra saker som kräver tålamod.
 
Kanske inte världens mest intressanta blogg inlägg men jag måste dela med mig någonstans, då jag blir som ett litet barn på julafton då jag verkligen brinner för saker. Just nu har jag tre saker som jag verkligen känner mig peppad och glad över så fort jag tänker på det, och det är naglarna, inredning och mitt nya intresse ögonfransförlängning.
◊ Vardag | |
#1 - - Mamma:

Lilla gumman! Det är härligt med drömmar som gör att man kämpar vidare och ibland blir dom verklighet! Jag önskar verkligen att så många som möjligt slår in för dej och sluta aldrig tro och hoppas och framför all kämpa för det du vill göra! Glöm inte bort att ha lite roligt ibland också! Kramar!

#2 - - Mimmimoster:

Det bara snurrar i huvudet på dig av ideér nu!! =D Hur ska du komma ett steg vidare med dem då? 30 000 är mycket pengar när man inte har dom, men samtidigt Joanna; många i din ålder lägger MYCKET MER än så på cigaretter, snus, alkohol och kläder på ett år! Vi har en inbyggd rädsla för lån i vår släkt, men idag är det oundvikligt för att starta upp. Ta tag i det nu, kolla upp allt och ta hjälp för att få så mycket info det går, så slipper du ångra dig resten av livet...Kram

Upp