♥ Fullt ös..

Igår började dagen med att snabbstäda lite, sen kom Annelie, Kim, Victor och Wincent förbi, och Elin kom också för att göra sina naglar och efter att Annelie, Kim, Victor och Wincent hade åkt så kom Elins kille Daniel och deras lilla pojk Charles. När Elin och jag var klara med hennes naglar så for vi iväg till Kim och Annelie på middag och filmmys, vi vart kvar där till klockan var halv 1. 

Idag så har jag fixat lite med mina naglar och sen städade vi trappen och sen blev det en tur till Bredsand med grillning och åt mat ute för första gången i år. Mycket trevligt, sedan så for vi till Eleni, Patrik och Mayas nya lägenhet och hjälpte till och plocka upp lite saker, killarna tog det tunga och jag hjälpte till med det lätta kartongerna. Dom kommer få så himla fint!

Nu är det soffläge och så har vi besök av Adam. Sen är det sova som gäller då det är jobb nu måndag, tisdag, onsdag.

Nu tänkte jag kika runt lite på internet då jag letar efter nya möbler hit till vardagsrummet, har däremot fått en idée hur vi löser det med tv-bänken. Jag spånar vidare på nya idéer, ska måla mer snart på hyllorna så vi får mer vitt. Men vet inte om jag ska ta det eller om jag ska ta och göra klart i köket. Jaaa... mycket idéer men vet inte hur vi ska lägga upp tiden.
◊ Vardag | |
#1 - - Mamma:

Tack för idag mina kära! Härlig dag ute i solen med er och grillpremiären klar! Kram gumman!

#2 - - Mimmimoster:

Blir lite avundsjuk när jag läser om alla planer, du tycks få sambon med på dina ideér, det underlättar ju.....

#3 - - Mamma:

Hjärta, hjärta !!!

Upp