♥ Nästan klar..

Har egentligen inget att skriva om idag känner jag... Men ville ändå göra ett inlägg eftersom det gått några dagar igen sen sist. Har iaf äntligen planterat en blomma i soppskålen. Tackar min älskade mamma för den! 
Visst blev det bra? Eller vad tycker ni?
Jag är faktiskt riktigt nöjd över det vi har på bordet nu, även fast man inte kan se tvn från ena sidan av soffan. Men oftast ligger vi med huvudet åt andra änden så vi ser tvn hur bra som helst, det är ju bara om man är flera som det kan bli lite svårt att se igenom dom. Men då är det inte mer än att man får flytta den åt sidan. Nu är det bara vita rosor som ska få ligga på fatet, funderar på en stor och en liten.


Imorgon är jag ledig så jag ska nog fortsätta med mitt spraymålande ifall att vädret vill bjuda sol! Har nämnligen äntligen börjat spraymåla Rockys lekkorg, den är väl ganska klar så tänkte inte spraymåla den något mer tror jag men hans säng behöver få sig en ny omgång, det var ju över ett år sedan vi spraymålade den och det känns som om den tappat lite i färgen, så tänkte spraymåla den så den får lite mer vitfärg igen.
Det jobbiga är väl bara att det luktar om det, då man nyss gjort det, just nu spraymålar jag ute och bär in det i pysselrummet då det känns någorlunda torrt men som sagt de luktar ju lite sprayfärg även fast det inte är mycket så är jag rädd att Rocky känner av det, han har ju trots allt 40 gånger bättre luktsinne. Så grejerna får ju stå där inne tills det börjar lukta mindre av dom.
◊ Vardag | |
#1 - - Mimmimoster:

Det blev så fint och den där fluriga blomman blev verkligen "pricken över i". Jag är också ledig i dag och nu får jag dåligt samvete för att jag inte sa att ni kunde komma till Hudik idag. =( Det är två veckor sedan jag var hemma en hel dag så jag känner stort behov av att styra upp här hemma, tvätta,få ordning på vinterkläder och sova en tupplur på soffan =) Har längtat sååå efter att vara hemma.... men jag "jobbar" på att vi ska få till ett Hudikrejs för er! Var rädd om Rockys gullnos!!

#2 - - Mamma:

Det blev jättefint lilla gumman! Tack för fikastunden hos er igår! Ni har det så mysigt hemma hos er och lilla Rocky bidrar till atmosfären! Kram!

Upp