♥ Födelsedag...

Jag fyllde ju år i söndags och har inte skrivit något sedan lördagen. Tänkte slänga in ett inlägg nu. 
Fick trevligt sällskap av nära och kära underdagen och det tackar jag för! Åt gott och fick jättefina presenter, tusen tack! 

För er som inte var med och är nyfikna och för er som inte hann med så fick jag;
  • Mobiltelefonen Nokia lumia 800 av älsk, pappa & mamma, super duper nöjd!
  • Nytt batteri till min dator av älsk, innebär att kommer jag kunna starta datorn utan att använda strömkabeln igen, skönt!
  • En stor bukett av älsk, jag tror det var den största bukett jag någonsing sett otroligt fin!
  • Ett par super snygga brallor av min moster som jag kommer använda flitigt!
  • Nagellack och pimpade filar av min moster, perfekt med guldglitter då de närmar sig jul!
  • Presentkort på gina tricot av min moster, som jag inte vet vad jag ska spendera på då de finns så mycket snyggt nu!
  • Strumpor av moms och moffs, behövs verkligen då de är hål på alla andra jag äger!
  • Pengar av moms och moffs, pengar behövs alltid, få se vad de blir för snyggt jag handlar med dom!
  • En blomma(tror de va flamingoblomma) av moms och moffs, jättefin måste bara hitta en fin kruka till den!
  • Tre ljuslyktor på fot i olika höjd av min morbror + familj, det är ju nu man ska tända ljus då de börjar bli så grått och kallt ute!
  • Pengar av min morbror + familj, som sagt alltid behövd, för se vad de blir!
  • Trisslottspaket + 3 lösa trisslotter av Svärfar, blev en vinst på 30 kr, men det är en vinst och de kunde vart en miljon de gav!
  • En hög bukett med liljor + tre trisslotter av Antons familj, superfina och blommar på ännu, tyvärr ingen vinst på trisslotterna!
  • Pengar av Antons familj, fick pengar så att jag kan shoppa loss!
  • Två ljuslyktor som ser ut som kronor av Linda, vad jag har letat efter sådanna!
  • En insperations tidning + sminkborttagning som en extra grej av mamma, sådant man alltid behöver!
  • Ett jättefint hemma gjort kort av Maya, otroligt fint gjort gullunge!
Där ser ni vad jag fick, tror inte jag glömde något eller så? En hel del fick jag med andra ord! Tusen tack igen!
◊ Vardag | |
#1 - - Eleni:

Det kommer mera!! :)

#2 - - Mimmimoster:

Kl med fyndbrallorna! =D

#3 - - Mimmimoster:

Hmmm, KUL alltså.....=/

Upp