◊ Fjäderlampa...

Nu kommer ett inlägg efter en lååång väntan, igen.. Ja jag vet, jag är inge vidare på det här med att blogga, haha. 

Så vad har jag sysslat med då, eftersom inget inlägg skrivits. Jo, jag målar, målar och målar hela tiden här hemma under vardagarna och det känns verkligen som att det tar en evighet och aldrig tar slut!
Eftersom värmen inte riktigt har kommit så kommer jag inte kunna göra det sista på fönstren(insidan av dom) förrän närmare sommarn, men jag håller just nu på med dörrarna till "salongen" och toaletten. Sedan ska jag ta taklisterna och fönstren i vardagsrummet och "salongen", men jag tror att jag kommer att lägga ett ytterliggare lager på alla fönster och dörrlister innan jag kan säga att det är helt klart. 
Jag har också gjort en del förändringar i köket som ni kommer få se på före och efter bilderna. Men hur jobbigt och tråkigt det är med att måla så blir jag bara mer och mer nöjd för varje dag att jag faktiskt gör detta! Och jag kan inget annat än säga att jag längtar sååå enormt tills detta är klart.
 
Men nu tänkte jag bjuda på en liten sneakpeak och på min hemmagjorda fjäderlampa, där ni också kan se vart på fönstret jag inte kan måla förrän mot sommarn. Och ni kan också skymta varför jag behöver måla på ytterliggare ett lager.
 
 
◊ Vardag | |
#1 - - Mamma:

Men äntligen😀! Ett blogginlägg! Du gör så fint och har sånt tålamod💕! Kraaaaam

#2 - - Mimmimoster:

Fördelen med att måla är ju att man ser ganska snart ett resultat, nackdelen är att om man ska bli nöjd så måste man vara noga...tänk dig L som håller på så här hela dagarna och genast det är färdigstruket får han börja om någon annanstans, ser aldrig ett nymöblerat färdigt resultat, bara bort med täckpappen och så på med densamma på ett nytt ställe... Det blir så fint Joanna <3 <3 <3

Upp