♥ Balnaglar...

Idag har jag fått äran att göra balnaglar på två tjejer och de gav mig en hel del att öva på. 
 
Den ena tjejen ska ha en svart klänning som glittrar åt silver med silver smycken, hennes blev längre mandelformade naglar helsvarta och ringfingrarna fick utsmyckas med silver glitter och flakes.
 


Den andra tjejen skulle ha en röd klänning och smycken som var över 100 år gamla och gått i släkten, till smyckena och den röda klänningen så ville hon ha silver och rött glitter med rundade toppar. Denna tjej har varit en nagelbitare och varit otroligt duktig som lyckas sluta bita på naglarna, därför var jag noggrann med att ta före och efter bild.

 
 
 
◊ Naglar, ◊ Vardag | |
#1 - - Mamma:

Blev ju jättebra! Hoppas tjejerna blev nöjda med sina naglar inför balen! Kram <3

Svar: Jag hoppas också på att dom är nöjda, jag frågade om deras önskemål och kollade av flera gångr för att se till att de skulle gå ut nöjda! kram <3
ioannaa

#2 - - Mimmimoster:

Joanna, jag är övertygad om att de här tjejerna är helnöjda med sina fina naglar! Det är en kick att ha vackra naglar, för den oinvigde kan det verka ytligt, men jag tror speciellt tjejen som var nagelbitare är jättelycklig nu. Det bästa är att man har möjlighet att se dem själv hela tiden också, njuta ordentligt av grannlåten.:)

Svar: Jag hoppas de är nöjda, har endast gått efter deras önskemål inför balen och de fick själva vara med att påverka allt för att de skulle gå supernöjd härifrån så jag hoppas verkligen det!Ja, hennes naglar var lite trixigare eftersom man måste förlänga nagelbädden men det gick bra och hon tackade flera gånger :)
naglar gör mycket, och man känner sig mycket finare och kvinnligare.
ioannaa

Upp