♥ Nu far vi!

Hej å hå vilken vecka!
Stressad till tusen, antal panikattacker och orolig att man ska glömma något! Men nu är det nära, klockan 16.45 ska vi bli upplockade av Patrik och Maya och fara vidare till stan för att plocka upp Eleni.

Vi har hunnit med en massa idag, och för första gången stod jag och hängde vid dörrarna inne i stan och väntade på att dom skulle öppna. Sedan nu är Maya och Patrik här då vi vart barnvakt åt Maya. 
Vi dansade medan vi packade väskorna och fick njuta av Mayas härliga skratt.

Nu ska vi packa det sista och så ska jag ta mig en dusch och göra mig klar.

 
Bjuder på en bild på Elenis fina nya naglar som jag gjorde förra veckan! 
Ha det bra så länge så ska vi njuta av sol och värme!
◊ Naglar, ◊ Vardag | |
#1 - - Mamma:

NU kommer en kommentar från mig äntligen! Vi hade fina veckor på Kreta och för dej och Anton blev det ju extra minnesvärt i år! Grattis åter igen till er förlovning! Tusen kramar från mamma!

#2 - - Mimmimoster:

Jag har varit in här för att kolla om du skulle berätta "Nyheten" men nu när mamma offentliggjort det så säger vi: GRATTIS till ER BÅDA!!! från mig och L. Kraaam

Upp