♥ Rosa naglar...

Samma dag som stormen Ivar ville dyka upp så satt jag och gjorde om mina naglar, tanken var att de skulle vara rosa med en nude effekt så att jag kunde måla julmotiv på naglarna. Men det slutade med panik så jag hann inte riktigt få det som jag tänkt men det får duga. Anledningen till att jag fick som en liten panik på slutet var att min sambo kom hem och påpekade att det kanske inte är så vidare smart ifall att de blir storm kan ju det bli strömavbrott, så därav skyndade jag mig. Har tyvärr inte hunnit med mitt julmotiv, men det ska jag minsann hinna innan själva julafton. Såhär blev vilket fall resultatet av det hela.
 
 
Det blev lite mer sommrigt men det går att göra mycket kul med nailart.
◊ Naglar, ◊ Vardag | |
#1 - - Mimmimoster:

Fräscht!

#2 - - Mamma:

Du är så duktig på allt du gör och du borde tro mer på dig själv än du gör! Tusen tack för igår när ni tog emot oss med värme och kärlek efter en jobbig tid!! Ni är helt underbara och jag är väldigt stolt över min fina familj, alla inräknade (även Gocky)! <3

Upp