♥ Sofföverdrag...

Idag har jag vart ensam sedan jag kom hem, tur man har den lilla mannen i huset, även om han har vart omöjlig vissa stunder och vi bråkat en massa. Älsklingen har inte kommit hem ifrån jobbet ännu, och han har jobbat över 12 timmar för längesedan. Längtar efter han då vi knappt setts eller pratas vid på flera dagar, tiden för hemmamys framför tvn har inte riktigt funnits där då vi mest flängt hit och dit de senaste veckorna. Men vi får se då vi kan ta igen det och verkligen bara ta det lugnt och mysa, han och jag! Hoppas på att han kommer hem snart bara!

Nu sista timmen har jag kollat runt på sofföverdrag, prismässigt är det inte sådan stor skillnad, men färger... vad ska vi ha för färg? Egentligen vill jag ha en vit, men de vet jag är omöjligt då vi har den lilla i huset, svarta hårstrån vid dessa håriga perioder går inte riktigt ihop med en vit soffa, så man måste tänka lite praktiskt.

Jag står i valet och kvalet om mörkgrå, ljusgrå, brunaktig eller beige. Vi har en beige soffa nu är vi dumma som köper ett överdrag i samma färg? Jaaa jag vet inte, är rädd att en mörkgrå blir för mörkt och att en ljusgrå inte ska passa in.. Därför tänkte jag be om råd, har fångat upp några som jag fall i smaken och som just nu ligger på Ellos hemsida. Har numrerat dom så tyck gärna till så jag får lite feedback!


 
Nu ska jag bädda upp och dra mig tillbaka då jag ska upp imorgon för jobbet. Sov så gott!
◊ Inredning, ◊ Vardag | |
#1 - - Mamma:

Hjälp vad svårt att välja !! Jag skulle nog sortera på pris, material och sen stå i vardagsrummet och jämföra! Hihi lät det bra!? Vad än du väljer blir det säkert ok!! Kram!!!

#2 - - Mamma:

Nr 3 såg bra ut tycker jag!

#3 - - Mimmimoster:

Oj, du har då några alternativ att välja på iaf!! =D Spontant: 4 el 8 Ser lite "linnegrå" ut och är ljust men inte för ljust...

#4 - - Eleni:

3 eller 9 tycker jag. Kan vara fint att bryta av med något mot allt det vita som ni håller på att fixa till. Tycker iaf jag :)

#5 - - Mimmimoster:

Va bra; nu har du fått "hjälp" hihi! 3, 4, 8, el 9...

Upp