♥ Julklappar..

Jag funderar så det knakar men jag tror inte att jag blir något klokare. Har dålig fantasi i år, vad ska jag hitta på för något i julklappsväg? Verkligen fått idé torka, har varken en aning om vad jag själv vill ha eller vad man ska ge någon annan.

Jag har bara köpt en julklapp som jag inte hade planerat alls men jag tyckte den var perfekt till älsklingen och jag tror den kommer uppskattas!

Jag måste börja spåna vidare, det är ju inte så långt kvar faktiskt! Behöver kläcka ut några idéer...

Vad önskar ni er i julklapp?
◊ Vardag | |
#1 - - Eleni:

Listan finns hos mamma & pappa ;)

#2 - - Mimmimoster:

Vad önskas i julklapp själv då??
Nu har jag pyntat hela da´n igår och så kom snön i MÄNGDER inatt, perfekt tajming! Kram

#3 - - Mamma:

Jag har också svårt med julklappar i år. Men jag ska nog klura ut lite saker innan "tomten" dyker upp ; ) ! Återkommer! Kram lilla gumman som hade nåt "konstigt "i håret idag hahaha! Jag har skrattat flera gånger här hemma medan jag pyntar lite advent! Smått hysterisk såg du ut hahaha!

#4 - - Mamma:

Grattis till avslutad kurs! Ni har varit så duktiga i höst och inte gett upp när ni varje torsdag morgon varit på kursen. Ni är bäst mina älskade tjejer!(skrev jag till Eleni också) Tusen kramar från mej!!!

#5 - - Mimmimoster:

Bra jobbat med kursen! Grattis!

Upp