◊ Lady in red.

Yes I'm back, som vanligt så gör jag såhär, kommer och går med mina inlägg. Men nu så har jag naglar att publicera ett tag fram över.
Har haft (som vanligt) en massa att göra, jag har också tagit upp mitt pyssel på sidan av naglar och mer ska det bli, jag har lite idéer och grejer för mig just nu. 
Men det kan väl inte bara vara jag som tycker att dagarna går alldeles för fort, speciellt helgerna! Jag minns nog inte sist jag hade en ledig helg utan något planerat, visst är det kul att det händer saker men jag längtar mer än något annat bara efter att få vara lat och ligga i soffan och inte röra ett finger! Men men, det får bli framtiden antar jag.
 
Hur som helst, här har ni ett par röda naglar med swarovski, rött glitter som rinner längst långfingret, tycker det passade ganska bra inför halloween, eller vad tycker ni? Personligen tycker jag detta fungerar till halloween fest precis som de funkar till vardag eftersom det röda glittret också blir lite diskret så blir det liksom inte för mycket.
 
Finns på instagram; @GlamorousFingers
 
◊ Naglar, ◊ Vardag | |
#1 - - Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Alltså åh så snygga naglar!

#2 - - Mimmi:

Partynaglar, VERKLIGEN! Men längden gör dem inte så vardagspraktiska i mina ögon...nej, divan och praliner matchar de där snyggingarna bäst! ;D

Upp