◊ Matte black.

Så enkelt, men så snyggt! Matta svarta naglar med kopparglitter till sugarnails, älskar verkligen glittret tycker de är så snyggt och jag önskade de syntes på bild hur snyggt det glittrar i verkligheten!
 
Eftersom de är halloween vecka nu, visst är de det? Alla helgons dag är vilket fall i helgen och jag tror google sa att det var halloween på fredag? Rätta mig om jag har fel, och så får ni annars skratta lite åt att jag kom en vecka för sent, haha. Hur som helst så tänkte jag att, jag har inte gjort några typiska halloween naglar i år, men däremot har jag fått göra svarta och mörkgråa, så alla dom får helt enkelt vara årets halloween naglar! 
 
 
Finns på instagram; @GlamorousFingers
 
◊ Naglar, ◊ Vardag | |
#1 - - Mimmi:

Ingen tycks veta riktigt säkert när Halloween infaller. I USA inföll den i går, alltid den 31 oktober, så jag pimpade trappan med pumpa och ljus, köpte godis och väntade...det kom ingen. En del säger det var i helgen som gick, andra att det är till helgen. Lite "Häxa" tycker jag nog att de där naglarna signalerar...

Upp