◊ Pink tutu.

Då var det dags att visa upp mina nya klor! Jag tyckte de var så snyggt att ha spets glittret så jag kunde inte motstå att göra en hel nagel på mig själv också, sedan fick jag för mig att jag ville ha något ljusare då jag hade så pass mörka naglarna nu sist. Vilket blev chockerande nog en väldigt ljus rosa men jag gillar den, de känns super fräscht och sommrigt måste jag säga. Åh ja, jag gjorde marmor igen, hihi! Det är verkligen något mer marmor jag inte kan motstå, men denna marmor är väldigt mjuk och jag gillar att man inte bara behöver ha svart vit marmor utan att man kan skapa den på en färg också! 
Vad tycker ni om mina somriga/vår naglar?


Finns på instagram; @GlamorousFingers
 
◊ Naglar, ◊ Vardag | |
#1 - - Mimmi:

De är ljuvliga Joanna. L har gått en ådrings och marmorerings kurs en gång i tiden....

#2 - - Mamma:

Tänker varje gång jag ser dina naglar att du lyckas få dom så otroligt fina! Det måste ju ändå vara svårt att jobba med "fel" hand! Sen har ju du väldigt fina händer, fast du har det jobb du har. Mina ser hemska ut efter efter 33 år i samma jobb! Jättesnyggt, fräscha!

Upp