◊ Sommarn är inte över än.

Äntligen fick jag göra gula naglar! Åh denna gulfärg tycker jag är så himla läcker, jag stod faktiskt och valde mellan den röda, den gula och en brun till mig själv, hehe ja jag vet vilken blandning. Här fick jag vilket fall göra gula naglar med en sugarnail också! Jag upptäckte en sak när jag kollade på dessa naglar, se på bilderna nedan och texten därtill.

 
 
Såhär såg hennes naglar ut då hon första gången kom till mig och vi gjorde en Semilac förlängning, och som bilderna ovan visar så är det hur hennes naglar är idag, se så långa dom har blivit sen dess. Är det inte helt otroligt? Man kan också se på bilderna hur jag utvecklats med semilac sen jag fick göra en av de första förlängningarna, de ser lite smidigare ut nu.
Finns på instagram; @GlamorousFingers
 
◊ Naglar, ◊ Vardag | |
#1 - - Mimmi:

De där lär inte undkomma blickar och kommentarer!

#2 - - Anonym:

Oj! Jag är ju inte förtjust i gula naglar, men du har ju som alltid gjort ett bra jobb! Oavsett färg😉👍!

#3 - - Mamma:

Jag blev anonym!

Upp