◊ Deep red.

Här har ni mina egna, jag har varit sugen på att ha röda naglar sedan vi såg serien Orange is the new black då det var en kvinna som kallades red där hade röda naglar och rött hår. Röda naglar är ju urläckert, det är både tufft och elegant tycker jag. Så enkla enfärgade fick det bli även denna gång, men jag har idéer på vad jag ska eventuellt ha fram över, dock är det så många så man kan ju undra om man hinner ändra sig.

Jag måste fråga er, hur blir bilderna på era datorer/mobiler? jag håller på och försöker fixa bilderna så att ljuset ska bli rättvis och färgerna men det blir så olika ljus på datorn och på telefonerna så jag blir bara förvirrad.
Nu vet jag att bilderna på jeanstyget är väldigt väldigt ljusa men det beror på min kamera att jag inte får till inställningen så jag kunde inte få till bilderna bättre men ändå så ville jag verkligen ha bilderna med det tyget då jag älskade det röda emot de blåa jeansen.
 

Finns på instagram; @GlamorousFingers
 
◊ Naglar, ◊ Vardag | |
#1 - - Mimmi:

jag kollar bara på datorn och där är färgerna perfekta. Jag tycker aldrig färger blir rättvisa på mobiler, det är något jag konstaterar om och om igen när jag ska matcha upp en bild på en klänning med kostym/skjorta/slips eller fluga.... MÅNGA är de kavaljerer som man fått ta hand om som med mobil och förvirrad blick snurrar runt vårt accesoarställ....

#2 - - Mamma:

Dom är jättesnygga! Har ju sett dom i verkligheten och färgen är riktigt djupröd och läcker👍😀!

Upp