◊ modell sju - manlig nagelbitare

Igår hade jag en kille som både skulle förstärka och förlänga nagelbädden på då han är en nagelbitare. Tanken är att han ska sluta bita på naglarna och då nageln är förstärkt går de inte att bita på samma sätt då de är hårdare. 

Jag är dock missnöjd över att bilderna inte alls visar hur bra det blev. De såg mycket mycket bättre ut i verkligheten. Men here we go, här är före och efter bild och resultatet. 




Nu hade han ganska långa naglar för att vara en nagelbitare, vi körde på tip som vi förlängde med, och som ni ser så får nagelbitare högre vallar vilket gör de svårare att bygga med mall, men hade jag gjort om detta hade jag nog vilja prova med mall, skulle vilja sett skillnaden. Sen nu i efterhand ser jag att jag kunde fila ned dom mer, då man zoomar in såhär så ser man så mycket tydligare. Men i övrigt så är jag ganska nöjd! 
◊ Vardag | |
#1 - - Mamma:

Men fantastiskt vad naturliga dom blev! 👍😀 Bra jobbat!

#2 - - Mimmimoster:

Det gör ont att se före bilderna! En tjej från min gymnasietid gnagde på sina naglar och bet/drog loss nagelbanden så naglarna lossnade och hon kunde klämma var direkt ut nagelbädden! Jag o min kompis som ägnade oss åt att praktisera i parfymbutiker och inte gjorde annat än måla naglarna, vi försökte verkligen få stopp på henne! Ruggigt! Hoppas hans fingrar får läka nu, de blev ju så fina.

Upp