◊ en unik idé..

Känns som om jag måste inleda detta inlägg med något positivt och därför tänkte jag börja med och säga att; äntligen, efter mer än ett halvårs försök så har jag kommit in på nagelutbildningen! Jag ska följa min magkänsla och min dröm, och just nu känns det här som rätt beslut för mig!

För övrigt känns det som om det händer så himla mycket just nu i mitt liv, svårt att förklara riktigt vad som pågår inne i min skalle, men många tankar om framtiden.

Så vad har hänt sen sist? Jo, jag målar hit och dit i lägenheten, känns som om det är långt ifrån klart men färgen är nästan slut så jag står still lite just nu, men snart, snart så är allt klart! Sen fortsätter projektet med golvläggning! 

För övrigt har jag fått en idé, som är annorlunda och lite unik skulle jag säga. Jag kan inte förklara riktigt, men och andra sidan vill jag ha det lite hemligt ett tag till! 
Men jag vill ändå skapa en nyfikenhet hos er, så här får ni en hint;
◊ Olika teman! 

Och en massa av det här;
◊ Konst
◊ Henna
◊ Färg
◊ Svartvitt
◊ Tatuering
◊ Smink
◊ Naglar

Och som en sista hint så kommer det toppas med;
◊ Huvud
◊ Händer
◊ Kroppsdelar
 
Allt det här ska jag blanda ihop och göra ett litet projekt av! Så nu kan ni få klura och fundera om ni kan lista ut vad det här kan bli!

För mig personligen, kommer detta bli en riktig utmaning, för jag har aldrig gjort vissa saker i det här och det kommer förmodligen vara en riktig utmaning i mitt kreativa jag, men jag gillar den här idéen så mycket att jag vill verkligen prova och utveckla den, och min största rädsla är att jag inte klarar av det eller att andra inte ska inspireras eller uppskatta den som jag tänkt.
◊ Vardag | |
#1 - - Mamma:

Oj vad klurigt! Spännande med fortsättningen på det här😀!

Svar: mm,, det kommer bli riktigt kul när jag får starta upp allt! Men bara målningen blir klar så kommer jag kicka igång med mitt projekt! :D
ioannaa

#2 - - Mimmimoster:

Hmmm...jag får klura lite på det där.. EN sak vet jag redan nu, Du Ska Inte Vara Rädd för hur andra ska ta emot och uppfatta det. Om du är nöjd så är det helt perfekt!

Svar: absolut, men den här idéen bygger på att få ut mitt namn och locka folk till mitt nagelskapande i grunden.
ioannaa

Upp