◊ Student naglar.

Idag har jag haft en student hos mig som gjort sina studentnaglar, det är en föredetta arbetskamrats dotter. Som ni ser var hon en nagelbitare, och hon visste redan vad hon hon ville ha så de blev ganska enkelt. Känner hur jag börjar få mer och mer kontroll över gelen så att jag inte behöver fila lika mycket vilket sparar in min tid. 
Innan hon gick så tackade hon mig och sa; "jag är fettnöjd!" Tyckte den kommentaren var oslagbar hehe!
 








Min nagelinsta; @glamorousfingers
◊ Naglar, ◊ Vardag | |
#1 - - Mamma:

Fantastiskt vad fina naglar det kan bli även om man är nagelbitare och det inte finns så mycket att bygga på! Förstår om hon blev nöjd 👍! Kram gumman❤️

#2 - - Mimmimoster:

Inte undra på att hon blev Fettnöjd! Nagelbitandet är ju en ovana som är mycket svår att bryta eftersom den pågår lite "omedvetet". Sen kan alla se att man är lite utom kontroll. Det här är nog en "kick" som kan vända på det, fokus att inte skada sina nagelämnen utan göra fint och gott istället.

Upp