◊ black lace.

Om ni visste hur många timmar jag väntat på att få göra detta blogginlägg, då min dator helt plötsligt fick för sig att uppdatera hela systemet och gå över till windows 10. Jag hade kryssat att jag inte ville göra detta och trots det så tyckte "den" att det var dags, mycket irriterande och samtidigt rädsla att alla bilder och grejer skulle försvinna då jag inte har lagt över alla nagelbilder eller resor mm på externa hårddisken. Men allt var kvar(som tur är), och hittils kan jag inte påstå att jag är impad av windows 10 då min dator laggar och fastnar för varje bokstav jag trycker in för att skriva den här texten, suck och pust säger jag bara! Tyckte min dator var smått seg innan men nu är den fruktansvärt seg måste jag säga, så de blir väl till att jag måste rensa den och vara duktig här någon dag snart!
 
Men jaja, hur som helst så ska jag komma till saken med inlägget, idag hade jag en av mina modeller på återbesök för att ta bort den franska, ändra form och färg på naglarna! Dessa naglar blev det efter lite fundering på vilken färg då hon ska ha naglarna till två bröllop och inte bestämt vad hon ska ha för kläder till, så säkra före det osäkra körde vi svarta naglar för att kunna matcha allt! Dock satt jag nästan helt tomhänt på idéer då hon helst inte ville ha något så att utväxten skulle synas så väl, utan helst att allt hände längst fram på nageln, så jag gjorde de första som fall mig i tanken och här är resultatet! Måste säga att jag älskar verkligen det svarta glittret som påminner om spets! Det är så magiskt och jag måste verkligen köpa in det vita och det blåa vid nästa beställning då de är så underbart häftigt och går att göra så mycket kul av det!
 


Min nagelinsta; @glamorousfingers
◊ Naglar, ◊ Vardag | |
#1 - - Mimmimoster:

Fränt! Tänk att det kan "bete" sig så att det blir mönster!?!? Mycket "dramatiskt" och elegant till bröllopsfesterna.

#2 - - Mamma:

Håller med Mimmsan! Blir säkert jättesnyggt i vitt också! Naglar på en brud kanske!😄

#3 - - Eleni:

Du som letade förkläde, kolla in här, http://killingyourdarlings.blogg.se/2016/june/fann-fina-ting-hos-caia-of-sweden.html

Upp