◊ måste ha..

Jag är definitivt inne i en period då jag bara önska plånboken hade oändligt med pengar, jag vill bara shoppa loss ordentligt! Förmodligen är det pga att jag nu jobbar mycket mindre och kommer då få en mindre lön som jag också inser att shopping är ganska långt ned på prioriteringslistan. Jag gråter inte för det, men det är som ett godissug, man kan inte sluta tänka på det eller se saker man bara "måste ha". Det typ kryper i kroppen på mig! 

Jag vill liksom inte bara handla nagelsaker utan det är kläder, skor och en massa smink jag vill ha! Vilket är lite ironi på sitt sätt, jag har väl alltid vilja klätt mig fint och gillat ha en bas sminkning, men nu vill jag hitta en snygg stil och lära mig sminka mig som proffs!

Det finns däremot en sak som jag kan se positivt i den här saken och det är att jag vill bara rensa överallt och bli av med gamla saker! 

Har ni någonsin haft de där "måste ha" så de verkligen verkligen kryper i kroppen?

◊ Shoppa, ◊ Vardag | |
#1 - - Mimmimoster:

Måste Ha brukar vara extra starkt i januari. Man har shoppat julklappar i december, nu vill man shoppa till sig själv. Vintern är som värst och reavarorna som snart inte kostar nåt i princip, de är ju högaktuella, tröjor vinterskor kappor.....SEN dyker vårmodet upp samtidigt och då får man vårvibbar och vill ha det med! Du, ta och lägg ut lite grejer till försäljning!! Då rensar du och får pengar till alla vill ha prylar samtidigt!

Svar: Absolut, redan i december månad kände man av måste ha ruset! Ja jag har också tänkt på det! Men de är lite bökigt och jobbigt med att hålla på med annonser osv kan jag tycka. Ibland känns soptippen lättare!
ioannaa

#2 - - Eleni:

Ehh... ja, nästan jämt och alltid!

Svar: Att du svarar så förvånar mig inte, för du vill ha allt också ;)
ioannaa

Upp