◊ Semester med förkylning

Jag skulle ha semester denna vecka då vi hade planerat sedan längre bak att vi skulle åka iväg och göra årets vandring. Men lördagkväll så kom förkylningen som ett brev på posten. Nu sitter jag och snorar och jag är iaf glad att det onda i min hals försvunnit men nu är huvudet så tungt och jag känner mig inte på topp, frågan är om jag ens kommer kunna vandra då jag är så täppt och snorar varannan sekund. Inge kul alls!

Sitter nu och försöker uppdatera alla sidor som har med företaget att göra och jag vet inte varför jag sitter med alla sidor samtidigt och hoppar emellan med uppdateringarna, bokningssystemet bråkar fortfarande med mig men nuhar iaf manikyren dykt upp så nu kan man iaf äntligen boka den, en vecka försent dock.
 
Men jag ska återgå till mitt snorande och fixande på alla sidor och hoppas på ett dunder mirakel att jag inte är dålig imorgon!
◊ Vardag | |
#1 - - Mimmimoster:

Nej så typiskt!! Ät ordentligt, drick och ta Alvedon, gå i säng tidigt och sov så många timmar du kan. Så bra att du fått till det där med manikyren, jag hoppas du får massor med såna bokningar nu, snabba pengar och en etablerad kundkontakt som kan sprida ringar på vattnet och kunder som kanske vågar lite mera vid nästa besök. Kram, krya på nu!

#2 - - Mamma:

Krya på dig gumman❤️! Från en som är lika snorig😒! Kram!

Upp