◊ matt är de som gäller..

Jonna har vilat sina naglar i ungefä en månad efter att hon hade gjort sig illa så att hon hade tecken på nagellossning. Allt såg bra och fint ut nu så det var dags för att göra helt nya. Jag hade helt förvirrat mig i dagarna så jag trodde jag hade en dag ytterliggare på mig att fundera ut en design, men det hade jag icke, så lite improvisera och med hjälp av lite inspiration så fick blev det en design till slut. Vi var båda överens att vi skulle köra  på mycket matt, men ville ändå ha lite glansigt med så vissa naglar har glans även fast de flesta är helt matta. Självklart är det vita handmålat också, och jag fick dessutom äntligen testa på med nagelfolie, men fick dock inte med det riktigt på bild.
 

Min nagelinsta; @glamorousfingers
 
 
◊ Naglar, ◊ Vardag | Astonishing, Nded, almond, almondshape, annorlunda, attitude, attityd, color, folie, frost, gel, gele, gelenaglar, gellack, gelnails, gelé, glamorousfingers, glasnaglar, glitter, guld, handmålat, handpaint, handpainted, mandelformade, manikyr, nagelgiganten, naglar, nail, nailart, nails, nded, neutrala, nit, nitar, paint, partern, pastel, pastell, pattern, pink, rosa, vit, vitt | |
#1 - - Mimmimoster:

Du är så skicklig Joanna så det slutar väl som när jag blev skickad på en kurs kallad "Säljglädje" en gång.... Kvinnan med bakgrund hos IKEA frågade om jag skulle kliva upp o komma fram och fortsätta ist för henne...Haha!

Upp