Stor rensning pågår...

I helgen satte vi äntligen igång med att rensa! Känslan inombords då man får slänga gammalt är obeskrivligt underbart och som ett plus i kanten då man kan sälja iväg och få snabba pengar dessutom är inte fel! 
Vi har rensat i förrådet och jag kan inte säga något annat än att jag är chockad över hur mycket som fått plats där, sammanlagt blev det fyra svängar med bilen, två för att sälja och två för att slänga! 
Nu när förrådet är klart så fortsätter jag inne i lägenheten, mitt största projekt just nu är mitt pysselrum eller salongen som jag också kallar det. Jag vill få ordning där inne och framför allt då rummet är så litet vill jag jobba fram den lilla ytan som finns och fixa smarta förvaringar. 
Jag har redan idén om hur det ska se ut där inne och jag tror det kommer bli väldigt bra i slutet!
◊ Vardag | |
#1 - - Mimmimoster:

Din lilla salong går regelbundet igenom en "make over" tycker jag, inte första gången.

Svar: Nä det är inte första gången och säkert inte sista då man hela tiden letar efter "bättre lösningar". Men jag tror denna gång så har jag hittat kanske den bästa. Rummet är mycket luftigare och ljusare nu.
ioannaa

#2 - - Mamma:

Vet hur det känns när det blir rensat och ordning! Ni har varit på hugget nu ett tag, båda mina tjejer! Kraaaam!

Svar: Ja de är verkligen underbar känsla när man rensat bort en massa "skrot". Kram
ioannaa

Upp