♥ Gold is the new black..

Igår kom Mona förbi för att fixa sina naglar efter 4 veckor. Fick fria händer och sist vi pratades vid så berättade hon att hon verkligen tyckte det var fint med vitt och guld, så därför lät jag henne få det. 
 
 
 
 
 Min nagelinstagram; @glamorousfingers
 
 
Eftersom salongen fortfarande inte är riktigt klar så visar jag inga bilder än ifrån det rummet.
◊ Naglar, ◊ Vardag | #nails #naglar #gel #gele #bohemian #bohemiskt #sharpie #nailart #handmålat #, #nails #naglar #gel #gele #bohemian #bohemiskt #sharpie #nailart #handmålat #nded #nagelgiganten #beauty #skönhet, glitter, gold, guld, vackert, vit, vitt | |
#1 - - Mimmimoster:

Med såna fina naglar skulle jag gå i "Husmorsstrejk"!

Svar: hehe ja de va ju tanken med att göra nå lyxigare version. :)
ioannaa

#2 - - mamma:

håller med mims! passar inte mitt jobb, tyvärr! jättefina var dom!

Svar: Tack. :)
ioannaa

Upp