◊ Vinter naglar..

Jonna kom förbi och var nu redo för vinter naglar, jag hade funderat men inget bra hade kommit upp i huvudet på mig. Jag kände mig ganska tom på idéer för denna design, men på mindre än 5 minuter hade jag skissat upp och vi började ta bort my little pony naglarna som hade hållt otroligt bra! 

Jag är inte så mycket för rött även fast jag råkar ha en röd hårfärg, hehe. Men tro det eller ej så är röd en färg jag har lite svårt för av någon orsak, och vi sa vinter naglar och var väldigt överens om att det inte skulle vara julnaglar denna gång då vi kommer hinna med en omgång till innan själva julafton. 

Men jag improviserade och jag älskar verkligen kombinationen mellan vitt och blått till vinter så varför inte köra på det igen men ändå något annorlunda jämfört med förra året?! Under skapandes gång kunde jag inte låta bli och tycka att naglarna känns inspirerade av disney filmen Frost, tycker inte ni det? Speciellt då de blåa stora glitterkornen ändrade lite färg då de kom i kontakt med gelen och blev då lite med lila ton. Såklart är snöflingorna handmålade och idag verkade varken färg eller penseln vara på min sida, men de ska väl synas att det är handgjort med.
Valde också att utnyttja den genomskinliga ytan som fanns kvar sen vi förlängde, då jag tycker det är häftig effekt!
Vad tycker ni, känns det vintrigt eller ej?
 
 
 








Min nagelinsta; @glamorousfingers
◊ Naglar, ◊ Vardag | |
#1 - - Mamma:

Dom blev jättesnygga!!

Svar: Tack! Jag gillade verkligen den här designen och är ett av de bästa jag gjort tror jag! :)
ioannaa

#2 - - Mimmimoster:

Härligt vinterkrispiga!

Svar: De ordet passar lite extra mycket till de vita! :)
ioannaa

Upp