◊ Kommer snart...

I söndags var jag så lat och bekväm att jag spenderade i princip hela dagen i myskläder under en filt i soffan! Så skönt och jag känner verkligen att de va precis vad jag behövde! 

Senaste tiden och veckorna har jag varit uppe i varv exakt hela tiden och vissa dagar har jag bara behövt lägga mig ned så har ögonen åkt igen. Vilket varit både bra och dåligt, självklart skönt att somna snabbt men mindre kul då man gör ett försök att se en film och somnar direkt. Även om trycket i bröstkorgen är kvar och inte verkar vilja försvinna så kändes det lite lättare då jag faktiskt fick en dag att, som sagt; bara vara!

Idag har jag påbörjat nya naglar åt mig själv, tänk att de tog mig nästan 2 veckor innan en bild på mina naglar kom upp. Jag är ganska så förtjust i min nya design även fast jag inte riktigt är säker på vad jag exakt vill gö, men grunden är vilket fall bestämt! 
Vi åker till huvudstaden till helgen och därför kändes de som om jag ville ha min nya design klar inför den mini resan! 

Förhoppningsvis kommer bild inom kort  på nya designen, men har inte hunnit göra på alla fingrar utan har bara gjort på 3 hittils, så det ser lite lustigt ut, mihi! Tänkte göra klart ena handen idag och köra den andra imorgon! 
 
Hoppas ni har haft en bra måndag!

◊ Vardag | |
#1 - - Mimmimoster:

Hade själv en sån dag för ett tag sedan; ledig dag, skulle göra såååå mkt, tippade omkull på soffan gång på gång, sov, sov framför tv´n, sov hela natten till åtta morron därpå. Du behöver det med dina okristligt tidiga mornar, köp D vitamin och magnesium, gör underverk med knopp o kropp i vintermånaderna. Ha en härlig helg i Stockholm, ta med MYCKET VARMA KLÄDER! kram

Svar: Ibland behöver man återhämta sig!
Oh ja varma kläder ska de va med mig! Du vet ju hur frusen jag är, igår hade jag dubbla sockar, dubbla långärmade och på med varmfodrade och även jacka, sjal, vantar och varm mössa för att ens våga mig ut med hunden!
ioannaa

#2 - - Mamma:

Har släpat mig upp i 17 år! i tidiga ottan. Vintern är värst med mörker, och åter mörker. Vet hur trött man blir gumman <3

Svar: Vet inte om det har med tiden man kliver upp eller om de är årstiden, börjar fundera på om det är denna tid i livet och allt som händer runt om en som man påverkas av! Kram ❤️
ioannaa

Upp