Bohemiska naglar!

Sitter i soffan och testar en ny mobil app så att jag ska kunna skriva inlägg ifrån mobilen enklare. Jag har vart ganska tyst här men jag har ju mina perioder och jag vet att jag lovat att skärpa mig.

Tänkte dela med mig av mina nya naglar som jag gjorde igår. Jag hade sån ångest över vad jag skulle göra, har så många idéer men ville så gärna göra något bohemiskt så jag tog inspiration av mitt nya halsband. Jag ville ha något enkelt men ändå komplicerat så de fick bli såhär i slutändan! 


Satt även igår och testa en lite nya idéer och tekniker medan jag fundera ut min design. Och de blev lite nya saker och är även förälskad i mina nya pennor som jag köpt i silver, koppar och guld som jag kan måla på naglarna och de är helt magiska! Tränar med både akryl färger och mina nya pennor! Galet roliga saker man kan göra! 
Här är ett smakprov på vad jag testade emellanåt innan jag bestämde mig för vad jag skulle göra för design.


Detta är gjort med mina nya pennor! Skulle kunna sitta och experimentera med detta hur länge som helst!


◊ Naglar, ◊ Vardag | #nails #naglar #gel #gele #bohemian #bohemiskt #sharpie #nailart #handmålat #, #nails #naglar #gel #gele #bohemian #bohemiskt #sharpie #nailart #handmålat #nded #nagelgiganten #beauty #skönhet | |
#1 - - Mimmimoster:

Du har väl ett skissblock att anteckna alla idéer och motiv du vill testa? El en inspirationsmap där du klipper ut snygga bilder och uppslag? Jag hoppas du menar att du blir villrådig och obeslutsam när du ska sätta igång ett nytt projekt, inte får ångest över något som egentligen är så roligt och avkopplande för dig. Kan ju konstatera att du gjort det igen; ser jätteläckert ut Joanna! Kram <3

Svar: Nja, både ja och nej, jag har ett block som jag ritar i ibland men de är ett vanligt block som jag även skriver matlistor på, oftast sparar jag alla möjliga bilder på mobilen och datorn så de är överfulla, men det är samtidigt allt som inspirerar mig också så det är ganska mycket. Tack mimmi! Kram <3
ioannaa

Upp