♥ Sommar naglar...

Dags för ett nytt inlägg med naglar. Var lite extra noggrann med att ta före bild denna gång, då hon hade en lite annorlunda nagel. Hon har klämt nageln då hon var liten och sedan dess har hon haft den skadan på nageln och har tidigare även varit hos nagelteknolger så jag kände mig inte så feg på att ta mig ann utmaningen. Älskar verkligen att få se skillnad såhär tydligt som man gör på just denna sortens naglar!

Fick helt fria händer och då jag får den möjligheten så lyser jag inne i nagelsalongen. Det viktiga är inte att bara gå lös med fantasin, utan kanske mer att man känner efter vem är personen, vad passar personen ifråga och sedan låta fantasin flöda. Nu vet jag att hon inte är feg på färger eller glitter så därför valde jag ganska snabbt att något åt det hållet skulle de bli. Orange stuk tyckte jag passade henne, valde mellan grön, gul eller orange men just då för tillfället kändes orange som den rätta färgen!
Tyvärr gör inte glittret sig till sin rätta färg, då den verkligen var mer åt de hallon/orangea hållet måste jag säga. Hon verkade iallafall vara väldigt nöjd då hon gick därifrån vilket glädjer mig!
 
 
 




 
Ni som inte vet så har jag en nagelinstagram man kan följa om man vill; @glamorousfingers
därför är den texten under vissa bilder.
◊ Naglar, ◊ Vardag | Astonishing, fade, förlängning, förstärkning, gel, gele, gellack, glitter, handmålat, handpainted, nagelgiganten, naglar, nailart, nails, nded, orange, pastell, sommar, sommarnaglar, vit, vitt, white | |
#1 - - mamma:

Väldigt,väldigt fint som vanligt när du skapar! Förstår om hon var nöjd!

Svar: Tack :) Jag hoppas hon var nöjd! :)
ioannaa

#2 - - Mimmimoster:

Det är ett konstverk, som vanligt :) Önskar att du kunde få syssla med det här och få det gå ihop ekonomiskt. <3 <3 <3

Svar: Ja de skulle vara otroligt roligt att kunna hålla på med detta som ett riktigt arbete! <3
ioannaa

Upp