♥ Glitterflakes...

Idag kom Bella förbi för att fixa sina naglar, förväntade mig franskt då jag vet att hon är lik mig på de viset att ha en liten kärlek för just franskt. Men istället körde vi på en fade effekt med ett av alla nya glitter som införskaffats, älskar verkligen detta glitter, då det är små glitterkorn blandat med små flakes så de verkligen skimmrar. Bella tackade flera gånger och var super nöjd då hon gick härifrån. Skrev om det i förra inägget med hennes naglar men skriver det igen; så roligt att se henne vara så nöjd!
Jag blev nöjd då vi hittade en färg som passade hennes nagelbädd alldeles utmärkt! Blev också nöjd att hon valde just det glittret hon valde då jag inte hade hunnit testa det på någon provnagel ännu, och det var som jag trodde, super snyggt!

 
 
 
Sista bilden blev lite färglös men kameran höll på att slockna då batteriet börja skrika, tror det var därför den fick ett helt annat ljus.
◊ Naglar, ◊ Vardag | Astonishing, almond, almondshape, förlängning, förstärkning, gel, gele, glitter, handgjort, mandelformade, nagelgiganten, naglar, nails, nded, neutrala, peach, pink, skönhet, sommar, vackert, vinternaglar | |
#1 - - Mamma:

Snyggt! Som vanligt när du skapat! Kram <3

Svar: Tack mamma! Kram <3
ioannaa

Upp