◊ Enklare julnaglar..

Antons brorsdotter Johanna har alltid varit så fascinerad av mina naglar och vill alltid att jag ska måla hennes med nagellack. 

För någon vecka sedan så ringde hon och frågade om jag kunde måla hennes naglar till jul och hon hade köpt löstippar som hon ville limma fast så hon kunde ha lite längd nu i ju(vill tillägga att hennes föräldrar hade godkänt detta).

Men självklart ville jag hjälpa henne att få julfina naglar, så jag limmade fast tipparna och kortade ned dom så hon fick dom strax innan fingertoppen. Sedan målade jag med akrylfärg och nagellack för att få till denna design. Så jag har bara använt vanlig akrylfärg och nagellack och löstippar till denna design! 



 
◊ Naglar, ◊ Vardag | |
#1 - - Mamma:

Vilka fina naglar det blev! Snöstjärnorna är så vackra!

#2 - - MIMMIMOSTER:

Vilken lycka att få vara så fin. Förstår att hon blev glad och nöjd :)

Upp