♥ Om Kebnekaise resan...

Snart ska jag dela med mig om hur dessa dagar varit uppe i fjällen och om målet som var att bestiga Kebnekaise! Men först måste jag få in bilderna på datorn och välja ut vilka som ska få äran att läggas ut här. Så lite tålamod får ni ha! 

Kom hem imorse kl 05.07, trötta och slitna förflyttade vi alla grejer in i hallen och somnade pladask i soffan alla tre. Idag har vi kört igång tvättstugan och tvätta alla grejer samt tömma och vädra,  torka och diska alla saker som använts. Så idag blir de inte någon större utflykt eller vila för den delen. 

Denna bild är ifrån ett vykort jag köpte och försökte frakta från Kebnekaises fjällstation till nikkaluokta men som blev helt trasig efter regnet vi fick vandra hem i och som tur var sålde dom ett likadant i nikkaluokta så jag fick med mig en ny som ett minne! 

◊ Vardag, ◊ Äventyr | |
#1 - - Mamma:

Så vackert! En upplevelse för livet kan jag tänka! Skönt att ha er hemma igen <3

Svar: verkligen vackert, synd att bilder inte kan visa det man ser med ögat. Absolut och dit ska vi igen! Skönt att vara hemma också speciellt då man längtat så efter en dusch! ;)
ioannaa

#2 - - Mimmimoster:

Bra gjort Joanna. Tänk att du är en sån naturälskare och lite av en äventyrare med! Kram på er alla tre!

Svar: Tack, ja det kunde man inte tro, hehe. Jag gillar naturen och de är mysigt att göra dessa vandringar, även fast jag längtar mycket efter en dusch. Tvn är inget jag saknar, men en dusch står högt upp på listan! ;) Kram
ioannaa

Upp