♥ Impuls, men osäker..

Eeehm, ja jag har funderat fram och tillbaka i en vecka på att jag vill ha rött hår. Jessica övertalade mig då till att faktiskt prova. Nu då det röda sitter i håret så vet jag inte vad jag tycker, jag kan inte säga att det blev bra eller att det blev dåligt. Verkligen osäker på vad jag ska göra. Funderar mycket på att slänga in en brun färg bara för att få det rödbrun istället då jag är osäker om det blev för rött, hade kanske tänkt mig mer en brunröd färg mer än jag trodde då jag stod och valde bland färgerna. Men nu är jag röd och nu är det bara att fundera över hur jag skall lösa så de känns bra. Är glad att jag inte sitter i ett hörn med täcke på huvudet vilket fall, hehe.
 


Tanken slår mig att jag kaaaaaanske ska se ifall att jag kan boka en tid till en hårfrisörska som får fixa detta, men hur jag vill ha det, det är faktiskt frågan.. hmm...
 
◊ Vardag | |
#1 - - Mamma:

Du är vacker i allt gumman <3 ! Kramar <3

Svar: Tack mamma! <3 kram
ioannaa

#2 - - Eleni:

Blev ju lite läckert. Lite mer (svart) smink runt ögonen så blir det nog kanon :)

Svar: Tack! Hehe, ja nu får jag nog lära mig sminka mig mer ;)
ioannaa

#3 - - Mimmimoster:

Härligt Joanna!! Jag har ju testat det mesta i hårfärgsväg så jag vet hur kul det är. Ett tips från mig är att använda toningar, inte färg, det är skonsammast för håret. Det tar någon dag att vänja sig, så ta det lugnt nu och bli kompis med ditt nya jag! :)

Svar: Joo, problemet är att rödhårfärg är inge vidare att tona, de röda sitter så dåligt ändå, då det går ur håret för varje tvätt så en toning skulle jag nog få tona håret minst var tredje vecka kan jag tänka mig. Det som är typiskt med just rött hår, det sitter inte ens kvar med hårfärg och toning går ju ur snabbare.Vi la ju i en brun toning efter denna bild, och det kändes lite bättre men nu börjar de närma sig den färg jag var ute efter, dock syns de väl att det röda har tvättas ut en del, så färgbomb skulle jag behöva. :) MEn jag börjar trivas mer och mer i håret nu!
ioannaa

Upp