♥ Helt set...

Igår kväll/natt kom Jonna för att fixa den sista nageln inför hennes utlandsresa. Nu har hon ett helt set naglar och jag måste säga att jag är imponerad över hur mycket hennes skadade nagel hade vuxit sen måndags, det fanns en fri kant och syntes inte i huvudtaget att nageln hade varit sådär skadad innan.
 


 
◊ Naglar, ◊ Vardag | |
#1 - - Mimmimoster:

...jamen, vad säger man!?!? Makalöst! Finns det tävlingar i sånt här?? Kan inte förstå vad det är du behöver lära dig ytterligare...

Svar: hehe jo det finns faktiskt tävlingar i detta och när jag diplomerar mig skulle jag vilja prova och tävla i det :)
ioannaa

#2 - - Mamma:

Otroligt jobb du gjort! Rena konstverken! Och Jonna är inte rädd för att "sticka ut" ! Verkligen jättecoola!

Svar: Tack! hehe, näe det är hon inte! :)
ioannaa

Upp