♥ Skedring...

Ja, nu har jag äntligen gjort min första skedring. Visst behövs det finslipas på min teknik då jag av misstag råkat göra några fel slag så den har fått märken här och där, men jag är ganska nöjd för att vara min första. Gjorde bara en då jag tänkte att jag skulle fundera ut andra "designer" och tekniker. Nu vill jag köpa grejer så att jag kan göra detta när jag vill hemma. Det var iallafall roligt att testa och jag tänker nog definitivt göra fler!
 
Vad tycker ni?
 
◊ Pyssla, ◊ Smycken, ◊ Vardag | av, ring, sked, skedring, smycke, smycken | |
#1 - - Mimmimoster:

Den blev ju jättesnygg! Lite märken här och där stärker ju intrycket av ett genuint hantverk. Jaha, så nu ska du städ, klubbor, kon att forma runt och polermaskin då? Din nagelstudio kanske börjar bli för trång .... Kram

Svar: Tack! hehe jaa, man får kanske se det så, så kanske jag inte blir lite putt varje gång jag ser märkena. Jaaa, jag är sugen på allt, polermaskin kan jag lösa lätt då jag kollat upp vart jag kan få tag på det mesta och inte tar allt för mycket med plats utan blir mer saker jag får plocka fram. :) Jaa, det börjar bli trångt nu, söker efter lösningar och funderar starkt på att göra en förändring, då man har ett litet rum får man bygga mer på höjden så man kan skapa förvaring så, dock blir det många hål i väggen om det ska upp fler smarta hyllor så jag tror de blir måla väggarna. då förra som bodde i lägenheten lämnade en massa hål också så mja, jag måste nog klura på här, garderoben där inne är alldeles förliten har jag insett.kram
ioannaa

#2 - - MAMMA:

Mina otroligt kreativa flickor, som hamrar, snickrar, målar väggar och naglar och tavlor. det är ingen hejd på skaparlusten! den blev så fin Joanna<3

Svar: Absolut inte, snarare att vi skulle behöva ett gigantiskt rum för alla dessa pyssel. Det finns ingen hejd när man väl börjat! Tack mamma! <3
ioannaa

#3 - - moms:

men va fin den blev,du är så duktig,måste leta om jag har nånting som du kan göra en av.

Svar: Tack Moms! :) Jaså? det skulle vara ganska unikt om du hade haft någon, de skulle vara mer personligt smycke isf. Om du skulle hitta någon som du inte vill ha så tar jag gärna emot! :)
ioannaa

Upp