♥ Neutrala med vittglitter...

Igår hade vi främmande utav Veronika och Emil, trevlig kväll med film, naglar, onyttigt och babbel! Tack så mycket för igår, hade det verkligen trevligt! 
Veronika och jag passade också på att fixa hennes naglar då hon inte längre kunde hålla sig. Vi körde neutrala med vittglitter och mandelformat, ja mandelformat är stort nu och även super läckert tycker jag! Tycker det är otroligt roligt att jämföra hur man har utvecklas under dessa två år. Sist jag gjorde naglar på Veronika så hade jag inte hållit på så speciellt länge och jag minns att jag tyckte det var väldigt pillrigt på hennes små naglar, iallafall då man skulle göra franskt, denna gång gick det betydligt mycket snabbare, inte bara för att vi körde på en lättare design utan också för att det är lättare att göra mandelformat på hennes små naglar!
Såhär blev det och hon sa att hon aldrig hade haft så fina naglar så jag tror det blev helt klart godkänd!
 
Så vad tycker ni?
◊ Naglar, ◊ Vardag | almond, almondshape, förlängning, förstärkning, gel, gele, glitter, mandelformade, nagelgiganten, naglar, nails, nded, neutrala, pink, rosa | |
#1 - - Veronika :

Jag är så så nöjd!!
Känns som om jag fick andra fingrar på köpet hihi.
Vi hade de jätte trevligt och kul vi med!
Nu ser jag framemot att ni ska komma till oss nästa gång 😊

Svar: Var roligt att höra! :) Jaa, man får helt andra händer då man har fina naglar tycker jag ;D Absolut, vi får planera in något framöver här! :)
ioannaa

#2 - - Mimmimoster:

Jättesnygga. Men jag känner inte igen hennes händer plötsligt, tänk vad naglar och händer är personliga! Hoppas ni mår bättre nu allihop! Kram <3

Svar: Tack! Näe, naglar kan förändra mycket! Ja, anton har kvar hostan, och min är inte helt borta men betydlig bättre iaf. Är bara rädd att Anton fått min smittsamma lunginflammation så att jag får tillbaka den, det orkar jag inte! Rocky går på behandling och örat ser bättre ut, så jag hoppas att de blir bra besked på återbesöket! kram <3
ioannaa

Upp