♥ Vitt är fräscht..

Idag så har jag vart på stan med Jessica och sen så fixade jag hennes naglar, vi kom överens om vita fräscha naglar för att få lite vårkänslor, Jessica vill så gärna ha ett kors på en av naglarna och jag hade aldrig tidigare gjort varken helvita gelenaglar eller kors tidigare så det blev en utmaning, till slut blev det iaf svarta handmålade kors, hade önskat att jag vågat göra mer avancerat kors, men Jessica var supernöjd och det var det viktigaste!


 
 
◊ Naglar, ◊ Vardag | |
#1 - - Mimmimoster:

Snyggt arbete Joanna!!
För övrigt förstår jag inte vad det är med er ungdomar; Kors och dödskallar.... för mig symboliserar det bara det värsta mardrömsscenariot, att någon kär oersättlig i mitt liv ska försvinna... Snälla LEV...

Svar: tack. Men mimmi, vi får inte glömma att kors även står för tro. Och vi får inte heller förneka att kors är väldigt vackra för det mesta :)
ioannaa

#2 - - Mamma:

Vilket fantastiskt pilljobb att göra korsen! Blev ju snyggt! Kramis <3

Svar: Tack, jaa det var ganska pillrigt men nu är jag mer säker på att göra mönster så det går ganska fort :) kram <3
ioannaa

Upp