♥ Väntar på ett mirakel...

Har inte viljat blogga riktigt, då de känns som om mitt huvud är alldeles för fullt med tråkiga nyheter som snurrar runt runt. Det har varit en jobbig tid och de verkar aldrig ta slut, men allt jag gjort är att bitit ihop och försökt vara stark, och jag tänker fortsätta med det, så här står jag på båda fötterna och är redo att möta allt som kommer min väg.

Denna vecka har jag vart ensam då älsk spenderat sin tid i stor staden på kurs igen, sista veckan tack och lov! Då jag var yngre och hade mycket i skallen så målade jag tavlor, rensade skallen helt enkelt. Och vet ni vad? Då man är ensam i ca 6 dagar så har man mycket tid att fundera, så för att rensa mitt huvud så har jag i pricncip målat och skapat hela dagarna, tills jag gått och lagt mig.

Jag började söndagkväll med att måla om skrivbordet inne i "salongen"(fd pysselrum). På måndag gjorde jag om mina naglar vilket är ett skapande! Tisdag fortsatte jag och måla om möblerna i "salongen" och gjorde klart de sista. Sen på onsdag träffade jag Jessica och lunchade tillsammans och körde en heldag tillsammans! Gjorde även om hennes naglar. Idag har jag målat två tavlor, en som jag påbörjade för 4 år sen, och en helt ny som ska vara inne i "salongen". Kommer komma bilder på allt framöver, måste bara fixa det, hehe. 

Hoppas eran vecka har varit bra!
◊ Vardag | |
#1 - - Mimmimoster:

Du har ett otroligt "driv" Joanna, jag vet att skapa är rena terapin när det är kaos i huvud och kropp, det svåra brukar vara att sätta igång. Bara att färdigställa ett fyra år gammalt project kan ju vara en otrolig "lättnad" men en bersbestigning att hitta motivationen att göra klart. Kämpa på, Allt ska bli bra, Var rädda om varandra på vägen. Kram älskade DU!

#2 - - Mamma:

Allt ordnar sig gumman, även den sorg ni har just nu kommer att ge sig med tiden.Vet att detta har berört dig mycket och gett dig många funderingar på livet.Nu ska det bli ljusare och vi går mot den finaste av årstider. Älskar dig lilla gumman!

Upp