♥ Rockiga leonaglar.

Nu har jag gjort något vågat med mina egna naglar, känns inte som om jag valde något sommar tema direkt men ja, de får duga iaf i en vecka eller två sen vill jag nog köra på pastellfärger och vitt eller så återgår jag väl till vanlig fransk!? Nåväl så har jag iaf vågat göra något mer galet! För vem har sagt att man måste ha likadant på varje nagel!? ;)


 

 
◊ Naglar, ◊ Vardag | |
#1 - - Mimmimoster:

Vilket arbete!! Otroligt snygga! Hur kan du göra det där med vänster hand, fattar inte. Själv har jag svårt att hitta på nageln med "fel" hand.

Svar: Tack! :) Har svårt nu och bestämma mig om jag ska köra franskt till kreta ller om jag ska köra sommar tema med mönstrade!? Hehe, jaa i början var det mest klurigt men man får öva upp vänster så går det, värst är nog filningen med vänster då man inte riktigt kan hålla emot.
ioannaa

#2 - - Mamma:

Håller med Mimmi! Det är ju svårt att jobba med "fel" hand, och ändå gör du ett så perfekt jobb! Jag har ju sett dom i verkligheten och dom är jättesnygga! " Blir nog kommentarer i receptionsluckan idag! Kram <3

Svar: Ack den som ger sig, man måste vara tjurskalle för att få vänstern att vilja fungera som höger! Tack :) Faktiskt så fick jag bara en kommentar idag utav en gammal halvblind dam och hennes dotter som tyckte jag hade läckra naglar, vilket ger mig liiite inspiration till att våga köra på något mer vilt till grekland med. Vi får se :) Kram <3
ioannaa

#3 - - Mimmimoster:

Men klart att du ska köra ngt wild and crazy på Kreta!! Dessutom tycker jag du ska ha LÄÄÄNGRE naglar där också, passa på när du inte behöver vara praktisk och sköta hushållet!! Ös på bara! =D

Svar: Jag beslutade mig för att köra franska och sedan måla dom galna så jag lätt kan ändra designer om jag ångrar mig! ;D
ioannaa

Upp