Kvälls svammel...

Trött tjej som skriver ett litet inlägg, förra veckan blev en riktigt tuff vecka då man är van å ha mycket ledig fritid. Inte så att jag klagar men sömnen hade kunnat vara bättre, det är ju så svårt att somna då det är så ljust, tappar lite uppfattning om vad klockan verkligen är. Klockan är 21 och solen skiner så det känns som om det är Kl 18. trots mycket jobb och tröttheten så är jag väldigt positiv och full med inspiration med mina fritids-/hobby instressen. Nu har jag tagit ett steg längre i mitt intresse för skönhet, nu ska jag ge mig på fransförlängning men mycket övning och pluggning innan det sker på en levande varelse, hehe! Nagel intresset är stort och väldigt efterfrågat, jag har massvis med idéer och ska faktiskt våga bryta den franska/nude kärleken med lite roligare naglar på mig själv!

Mycket svammel från mig känner jag men nu ska jag ta och lägga mig då Kl 04 imorgon ringer larmet.

◊ Vardag | |
#1 - - Mimmimoster:

Du är verkligen noggrann och målmedveten när du tar dig för med något. Mörkläggningsgardiner är en bra investering och de är beroendeframkallande. Kram

Svar: Jaa, jag är ju en perfektionist så jag blir inte riktigt nöjd, jag vill uppnå det perfekta jämt. Ja nu så ska jag öva mig fram med fransarna så får vi se hur det går :)hehe ja vi har ju en gardin, men i natt uppfann jag täcket över huvudet så de blev mörkt och jag kunde somna. kram
ioannaa

#2 - - Mamma:

Min lilla gulliga Joanna <3 Du är en stjärna på många sätt! Kramar <3 <3

Svar: Tack mamma! <3 Du är en stjärna du med! <3 Kram
ioannaa

Upp