♥ Målat..

Nu ska ni få se före och efter bilder på pallen och tvättkorgen. Tvättkorgen behöver spraymålas fram över så att man kommer åt alla små vrån där penseln inte kom åt. Måste köpa sådant plus ny färg för jag har inte glömt bort att måla i pysselrummet, hihi!

 
Jag är mest nöjd över pallen då jag i princip gjort hela pallen. Så den är extra rolig att ha här hemma!
vad tyckr ni?
◊ Inredning, ◊ Pyssla, ◊ Vardag | |
#1 - - Eleni Apostolakis:

Fint! :) Älskar det "lurviga" på pallen :)

#2 - - Eleni Apostolakis:

Fint! :) Älskar det "lurviga" på pallen :)

Svar: Tack! :) Jag med! Det är sånt mysig tyg å jag fick ju över så vi får se vad jag hittar på! ;)
ioannaa

#3 - - Mamma:

Det blev så fint! Tänk att grodpallen kom till användning igen. Lite sentimentalt nästan när jag ser den <3. Din lilla "groda" <3

Svar: Tack! Jaa tänka sig, det trodde jag inte, var ganska beredd å slänga den istället för att dra hem den men det blev ju bra till slut :) <3
ioannaa

#4 - - Mimmimoster:

Rejäl och fin pall et där Joanna! Kul att du dokumenterat den och uppdaterar den. Nästa gång kanske det blir gobelängtyg om en så där 25 å till, hihi... Önskar att L:s egenhändigt gjorda slöjdpall var hälften så fin, fnissss....den som står i ett hörn och varken går att sitta på el får målas...

Svar: Tack! Jaa den är mer rejäl än jag minns den, lite ojämn kanske i benen men den är standig annars. Hehe, du får väl försöka övertala karln! ;D
ioannaa

#5 - - Frida W:

Jättefint:) Kanske kan lämna in skoskåp och tvbänk på målning hos dig ;) Verkar hända mer där än här.

Svar: tackar! hehe, absolut ;D det är ju bara å köra på, fram med penseln/rollern och kladda på med färg. Jag hatar å vänta på att det ska torka bara, det har jag inte tålamod för.
ioannaa

#6 - - Anonym:

Har haft en likadan pall ståendes i ett hörn i år och dar, var tvungen att kolla efter när jag såg detta inlägg och jovisst fanns det intressant nog en inristning under med initialerna, och '02 var den gjord också.. Hela 12 år sedan redan, fast icke dessto mindre funktionell för det.

Din kammar nog in åtskilliga fler stilpoäng än min, å andra sidan..

Ha det väl! // Hälsningar från en något avlägsen klasskamrat i gamla Bredsand

Svar: Hehe ja det var ju en massproduktion av dom då vi gick på bredsand kan jag tänka mig. Näe du, min kilar stadigt nu i hallen och är mycket bekväm.
Hehe ja den fick om inte annat en uppgradering så den blev stiligare, min var inte så extremt tjusig innan.

Ha det bra! :)
ioannaa

Upp